mandag den 26. september 2011

Billedspam fra weekendens Strikkefestival på Fanø


Jeg er intet mindre end glad i låget efter weekendens Strikkefestival på Fanø. Om man er motorcykel-, frimærke- eller strikke/hækle-entusiast, er det jo fantastisk at være sammen med mennesker, som deler den samme interesse som én selv. I dette tilfælde interessen for garn, garn og mere garn. 4 workshops med oldemorfirkanter som emne, fik jeg afholdt, 75 deltagere. Og sikke mange søde, interesseret og glade kvinder. Tak fordi I kiggede forbi:)))

Ellers har jeg fået at vide at øen summede af glade kvinder, som købte løs af garn i de forskellige butikker. At både forsamlinghuset og skolen var tæt pakket af besøgende, at man hverken kunne komme frem eller tilbage og at lørdages fest var lidt af et tilløbs- stykke og en stor succes:))





















16 kommentarer:

  1. Det ser bare ud til at have været hyggeligt og sikke mange fine ting, der blev lavet.
    Det er bare smukke huse, der er på Fanø, jeg har kun været der en gang, ganske kort - men husker det også som en hyggelig lille by.

    SvarSlet
  2. hvor pragtfuldt - fint spam!

    SvarSlet
  3. Skønne billeder. Nu er det jo for sent at ærge sig over ikke at ha været med, istedet vil jeg glæde mig til at være med næste gang :)

    SvarSlet
  4. Sikke en samling skøn billedspam :)

    SvarSlet
  5. Sikke dejlige billeder :-) fra en skøn weekend.

    SvarSlet
  6. skønne stemningsbilleder.

    havde jeg vidst at det ogsåvar for hæklere kunne jeg godt have tænkt mig at deltage, men i kommer vel igen næste år.

    SvarSlet
  7. Uhmmmm.
    Fanø er bare skøn på alle tidspunkter af året.
    Tak for at kunne kigge med her.

    SvarSlet
  8. Hvor ser det skønt og fint ud - sikke mange, der deltog! :-)

    SvarSlet
  9. Flotte billeder, og flotte kreationer :-)

    SvarSlet
  10. Sikke skønne billeder. Ligner en dejlig krea-weekend.
    Der er så smukt på Fanø.
    Maria

    SvarSlet
  11. Hvor ser det hyggeligt ud- prøvede at få øje på min veninde- men kunne ikke få øje på hende :)
    Har du stadigvæk problemer med at kommentere? Så dit tidligere indlæg- har selv haft problemet- men da jeg fjernede fluebenet "i forbliv logget på"- kunne jeg kommentere igen

    SvarSlet
  12. Dejligt at se billeder, næsten som at være der igen. Savner bare lydsiden af ivrig strikke/hækle-snak :-) Glæder mig allerede til næste gang.

    Sidsel

    SvarSlet
  13. Fuld af Fanø ... det er jeg også :) Din workshop ser spændende ud, den må jeg nå næste år.

    SvarSlet
  14. Hehe, jeg kan da i hvert fald spotte én af mine strikketanter og et par trekanter, der senere endte hjemme i min fars hus :) Skønne billeder af den skønneste ø i verden :)

    SvarSlet
  15. Sikke nogle fantastiske billeder! De giver mig virkelig en følelse af hygge, varme og entusiasme! Hvor dejligt! Gid jeg havde været med! :)

    SvarSlet
  16. Kære alle sammen

    Tak for jeres søde ord.
    Som sagt var det også, ign, en rigtig dejlige oplevelse, at være med

    Stine:))

    SvarSlet