søndag den 23. januar 2011

Med posten....

... kom en herlig pakke med skønne goodies i form af vintage stoffer i forskellige størrelser, som jeg havde fået lov til at købe af Fru. Tusindfryd.
Det er altid spændende når man siger ja til at købe og samtidig overlade valg og kombination af mønstre og farver til en anden person. Men hvor var jeg heldig. Tak Wench for det fine valg. Jeg er vild med det hele,....

... i pakken, men der gemmer sig alligevel nogen absolut...

... favoritter. Og hos mig er det stofferne herover. Jeg er vild med kombinationen af lyserød, orange og sart lilla og turkis. Man kan vist godt se at forårsfornemmelser spirer i mig:)))

13 kommentarer:

  1. Forår ! Jeg købte også en sådan pakke med guf :-)

    SvarSlet
  2. For noen nydelige stoffer...og garnet under her var også nydelig. Jeg ser at du har mange kreative timer foran deg:-) Ha en fin søndagskveld! Hilsen Anne Lise

    SvarSlet
  3. Hvor det glæder mig at det vakte lykke ;-)

    KH

    SvarSlet
  4. ejer ikke et eneste stykke retrostof... prøver prøver at begrænse...... uh det er svært når man ser disse skønheder ♥
    kh♥

    SvarSlet
  5. Åh, det er altid så spændende når der kommer en pakke med posten, og den her har vist været en af de goé.

    Jeg har også byttet mig til et lille stykke af det rød/lilla blomstrede af Wenche i sommers til blogtræf, så jeg kan godt forstå det er blandt dine favoritter. :o)

    SvarSlet
  6. utrolig herlige stoffer:) Må innom å se jeg også:) Lurer på om hun sender til Norge:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlet
  7. Fedt stof - uha, tænk hvor lækkert at få noget stof, man ellers ikke ville få fingrene i...

    SvarSlet
  8. Sikke nogle dejligheder, du har fået ind af døren..:) Elsker de fne forskellige udtryk..
    KH Anne

    SvarSlet
  9. Såå härliga tyger!

    /Mia :)

    SvarSlet
  10. Wenche hae en sjælden sans for smukke farver og farvesammensætninger. Tillykke med de fine stoffer - jeg glæder mig til at se, hvad de skal blive til :)

    SvarSlet
  11. OI!! For noen herlige stoffer!!! Spent på hva du skal lage av disse:) Klem!

    SvarSlet
  12. Å herlige stoffer! Heldige du som har fått hendene dine i disse! Stoff som virkelig har potesialet til å skape de mest fantastiske kreasjoner av.

    SvarSlet