lørdag den 17. april 2010

Farvestrålende retro knapper


I går aftens kiggede jeg for første gang rigtig i alle skufferne i den lille metal- kommode, som jeg har fået af Elly (min mands mormor på 98 år), efter at hun er kommet på plejehjem.
Et rent slaraffenland af knapper i mange forskellige former, farver og materialer.
Det rene guf, som i en velassorteret slikbutik. Jeg kan slet ikke få mine arme ned af lutter begejstring over de farvestrålende godter og "søde" sager:)
Elly har haft orden i sagerne, knapperne er bundet i "familier", og hver farve har sit rum.

Jeg føler tilgengæld, at mit job er at finde de helt rigtige placeringer til de skønne knapper, så de rigtig kan komme til deres ret....
:)




.... og metal-kommoden, som for mig, er en fryd i sig selv, skal tørres af. De små bider af bånd og elastik, jeg slet ikke kunne bruge, skal sorteres fra, og andre af mine materialer skal ligger i skufferne i stedet for. Skabet skal have sin faste plads på mit arbejdsbord og skufferne skal igen åbnes, lukkes og bruges som jeg ved, at de engang flittigt er blevet:)

4 kommentarer:

  1. Sikke en vidunderlig gave !

    SvarSlet
  2. For pokker! Hvor jeg bare elsker den slags.

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig skatkiste at få :)

    SvarSlet
  4. sikke en skøn gave at få :)
    det kunne jeg godt bruge mange timer at kigge på :)

    SvarSlet